Клуб Фиат Уно България Форуми



Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 1
    FIAT Punto Evo – еволюция на “точката”
Автор Съобщение
Avto Chasti
Нов


Регистриран на: 03 Фев 2016
Мнения: 1
Мнение FIAT Punto Evo – еволюция на “точката” Отговорете с цитат
Цялата силова структура на каросерията е непроменена, габаритите също. Но той е като подменен: предната броня се е разляла в самодоволна усмивка, формата на фаровете е по-хитра, а ефектно светещите в тъмното скоби на задните фарове примамват тези, които ви следват. Наистина е Bella!

Както се казва, не само с красотата си привлича... но и с комфорта. Инженерите вероятно са изтезавали притежалетите на Grande Punto, за да научат от тях какво биха искали да променят в автомобила. Пропуските са отстранени. Багажникът на Punto Evo се отваря не само от купето, но и отвън, благодарение на бутона-емблема. Ако искате да научите как да се ремонтира колата си себе си, вижте това видео

Трудно забележимите показатели на таблото се отстъпили мястото си на добре видими едри показатели, потънали в стилни кладенци; «квадратурата» на предното арматурно табло е изваяна от изтънчени извивки, седалките са по-комфортни.


Моторите? Това е истинска революция. Punto Evo дебютират с дизелите от второ поколение MultiJet, впръскващи гориво до осем пъти на цикъл вместо досегашните четири.

Задвижваният със 77 сили FIAT се чувства добре в италианския градски поток, пълен не със супер автомобили, а със супер мини, при това на предпенсионна възраст. Да надмине някой литров двайсетгодишен роднина? Никакъв проблем, стига в играта да не се включи не твърде точният механизъм за избор на скорости.

Веднага щом напуснете улиците на курорта и излезете на магистралата, настроението пада. С двама възрастни в купето 77-силовия автомобил лениво набира скорост след 110 км/ч, затова желанието за изпреварване се изпарява.

На предната броня са разположени фаровете против мъгла. Те не са обикновени, а адаптивни, с функция за осветяване на завоите. Версията Sport лесно може да се разпознае по мрежестата решетка на радиатора с шестоъгълни «пити», докато решетката на Comfort е «насечена» хоризонтално.

Управляемостта не е еталонна, но е емоционална. Електроусилвателят има добра комуникация с волана, въпреки, че не се откроява с информативност.

Но както е известно, гаранция за икономичност е съвършената техника плюс стила на шофиране. Как да разберете къде грешите? С Punto Evo е елементарно. Поставете флашката в USB-порта и копирайте данните за вашия стил на шофирне, събрани от системата eco:Drive. Сега преместете информацията на компютър и анализирайте разхода на гориво и изпускането на въглеродни емисии. Най-талантливите ученици за година могат да спестят от гориво до 200 Евро!

Ето това е той – Punto Evo.

Информацията е предоставена от AvtoChastiONLINE24.bg
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 1
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети