Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 2
Иди на страница 1, 2  Следваща
    Проблем с паленето на Uno turbo ... ?
Автор Съобщение
GT_power
Кара Uno 55


Регистриран на: 13 Окт 2008
Мнения: 37
Местожителство: София
Мнение Проблем с паленето на Uno turbo ... ? Отговорете с цитат
Здравейте колеги!
Моля Ви да помогнете със съвет, относно следния проблем:
Колата е Fiat Uno MK1, 1.3 T.i.e; Карам си я без проблем, вечерта вкарвам в гаража - и на сутринта, просто не иска да запали Шокиран Стартера върти, бензиновата помпа работи, свещите подават искра (проверено), но колата не иска да запали! Мирише на бензин, все едно е задавена. Но вече трети ден да е задавена, някак си не върви... ?!
Та въпроса ми е, дайте съвет къде да търся причината, какво да проверя Въпрос Нещо за мен е необяснимо - до вечерта си върви без проблем, а на сутринта просто не иска да запали зверчето ... Тъжно
Благодаря Ви предварително!
_________________
1.8Т
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
diman86
Кара Uno turbo i.e


Регистриран на: 16 Фев 2008
Мнения: 20
Мнение  Отговорете с цитат
Искра има, мирише на бензин, а я се наведи отзад и чуй горивната помпа, дали се чува. Аз имах такъв проблем
нещеше да пали, абе когато то си иска тогава си пали,и смених всичко свещи, кабели, дистрибуторна капачка, бобина, комутатор, абе всичко и поработи известно време без проблеми и пак се почна. Тогава разбрах, че има едно реле точно до комутатора е на моето мк2, на твойто не знам, дали ще е там, та мислълта ми е прегледай си него. Усмихвам се
_________________
Fiat Uno Turbo i.e
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
GT_power
Кара Uno 55


Регистриран на: 13 Окт 2008
Мнения: 37
Местожителство: София
Мнение  Отговорете с цитат
Благодаря за съвета, колега! Явно проблема е бил точно такъв, какъвто казваш - в някакво реле. Писна ми да се занимавам и я дадох на майстор. Той е подменил именно някакво реле при двигателя и проблема е отстранен.

Аз отдавна си имам друг проблем - не е фатален но е дразнещ, та да попитам: когато колата е в движение и се освободи от скорост, от време - на време гасне ?! Което е доста дразнещо особено ако съм в задръстване, разбирате Усмихвам се Та от какво може да е? Почистих и даже смених стъпковото моторче (защото имам едно резервно) но няма ефект. Това го забелязвам че се получи, откакто сложих спортен филтър. Каква може да е причината ... ?!
_________________
1.8Т
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
diman86
Кара Uno turbo i.e


Регистриран на: 16 Фев 2008
Мнения: 20
Мнение  Отговорете с цитат
Според мен си прегледай всички вакумни маркучета, даже ги смени те не са скъпи, а могат да ти правят доста мизерии. Другото което ме съмнява е пукнат интеркулер или някое от турбо пътищата. Прегледай тия работи добре и пиши да умуваме от какво може да е друго, а гледам, че си хакнал спортен филтър какви са му размерите и ако не е поставен правилно също може да влияе. С обикновения филтър гаснеше ли?
_________________
Fiat Uno Turbo i.e
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
GT_power
Кара Uno 55


Регистриран на: 13 Окт 2008
Мнения: 37
Местожителство: София
Мнение  Отговорете с цитат
[b]Update[/b] на проблема с паленето - пак не иска да запали Тъжно

Уж майстора я беше направил и вървя точно един ден. От миналата седмица не е карана. Баща ми решил днес да я покара и тя запалила колкото да я изкара от гаража и угаснала ... Това е - и сега не иска отново да пали. Баща ми е присъствал на ремонта при майстора и каза, че онзи наистина сменил някакво реле при мотора, но въобще не е замервал нищо по кабеляците, а направо опънал някаква жица. Явно е направил някакъв shortcut и въобще не се занимавал да търси откъде е проблема а е прескочил някоя и друга верига. Нямам време сега да се занимавам, ама ще видя откъде до къде я е опъвал тази жица ...

Иначе за другия проблем с оборотите: Ще проверя тези вакумни маркучета - къде са точно, може ли да ми кажеш. Кулера си е перфектен, а и мисля че няма течове по турбопътищата, защото добре си надува и няма проблеми с вървежа. Слагах и оригиналната филтърна кутия - все си е
така (ама пък не помня като взех колата - май го нямаше този проблем). Иначе сега е с хубав спортен филтър - K&N и то от най-големите.

Ето как е монтиран: [URL=http://img526.imageshack.us/i/photo0170p.jpg/][color=red]Неработещ линк[/color][/URL]


Бахти колата, почва да ми писва нещо... язък че толкова труд и пари съм хвърлил по нея и ми е жал ама ако продължава така ще я пусна по пързалката Чудя се
_________________
1.8Т
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 2
Иди на страница 1, 2  Следваща
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети