Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 4 от 4
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
    Разяснения за Уно Мк1
Автор Съобщение
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e


Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
Мнение уноооооо Отговорете с цитат
Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове Twisted Evil, но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя Чудя се
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване - китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени Страхотно, оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна Вземам на подбив.
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина Mr. Green
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от
раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование Чудя се Засмян или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
_________________
rokoko
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
fluid_88
Кара Uno turbo i.e


Регистриран на: 17 Фев 2010
Мнения: 131
Местожителство: Варна
Мнение Re: уноооооо Отговорете с цитат
[quote="rokoko"]Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове Twisted Evil, но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя Чудя се
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване -китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени Страхотно, оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна Вземам на подбив.
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина Mr. Green
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование Чудя се Засмян или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?[/quote]
Тошко е любител като мен и си пишем с някой работи е в час с други не, колата ми е хоби и като има време се занимавам с нея седи си в гараж и така имам достатачно коли който да карам Смутен
По повод спирачките, ако кантара ти го няма или не работи по добре е да си направиш кранче и да настроиш усилието на задните спирачки да е както си го дават мисля че беше 70/30, иначе задницата тръгва яко в завой и не става за каране от личен опит .
За ръчната прегледай дали не мърда бронята на жилото и от там да се губи, дясното е изчислено с това колело да го дърпа дългото, като да предава към двете еднакво огледай и там.
Прегледай съпортите там, където се закача жилото дали работят правилно, аз бих ги свалил задните апарати и да мина обстойно над тях, не очаквай задните колела да коват описах по-горе защо.
_________________
uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 4.0
renault espace 99'
trabant 68'
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
white_shark
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
Мнение  Отговорете с цитат
Колеги, Фиатката пропуска вода. Преди половин час се прибирам в най-големия дъжд и отляво по облицовката на колонката се стичаха капки - предполагам е от уплътнението.
Светнах с телефона и видях, че капе и отдолу от снопа с кабели към бушонното табло,което вече си е притеснително. Като изсъхне смятам да надигна уплътнението с отвертка и с пистолет със силикон да го напълня, така че да залепне.
Само, че не ми се стори, че водата от колонката се стича чак до кабелите под таблото. Явно има и друга пробойна. Дренажа пред челното стъкло е отпушен и се изтича оттам. Има ли някакво типично място откъде може да влиза водата, защото и на Мк2-то ми се е случвало в голям порой да ми прокапе в краката пак откъм бушоните. Някой имал ли е сходен проблем и как го е разрешил?
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 4 от 4
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети